Cake gebakken met wonderpan!

 

Hoi Allemaal,

Ik heb helaas nog geen nieuwe oven. Daarvoor zijn we nu aan het sparen. Ik heb wel sinds een paar dagen een wonderpan en daar heb ik nu voor het eerst een cake in gebakken volgens het recept dat was meegestuurd. De cake smaakte zeer goed. Dat is dus voor herhaling vatbaar!

Vandaag ga ik proberen een brood te bakken in de pan. Ik ben heel erg benieuwd. Ik laat het resultaat hier wel weten🙂
Wie heeft er ervaringen met de wonderpan? Heb je toevallig lekkere recepten?

 

Over Ilse "Sheriziya/Chocoholic" Mul

Junior Game Designer, Author, Lotro addict, Puzzle Pirates addict
Dit bericht werd geplaatst in Cake bakken en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

